Trafikkskole i Oslo

Utforsk våre tjenester

Hos A-Team Trafikkskole tilbyr vi et bredt spekter av kjøreskoletjenester designet for å passe dine behov. Enten du trenger trafikalt grunnkurs, kjøretimer med automatgir, eller hjelp til oppkjøringen, har vi den perfekte løsningen for deg. Vårt erfarne team sørger for en trygg og effektiv opplæring. Ta første steget mot førerkortet i dag!
En Tesla som kjører i Oslo – bestill time hos A-Team Trafikkskole
Hvorfor oss

KAMPANJE FOR ALLE NYE ELEVER

Som ny elev hos oss får du ikke bare den beste opplæringen, men også fantastiske kampanjer! For tiden tilbyr vi alle nye elever den første kjøretimen på 90 minutter til prisen av 60.

INTRODUKSJONSTILBUD

Få din første kjøretime til en spesialpris. Perfekt for å komme i gang!

PAKKERABATT

Spar penger med våre rabatterte kjørepakker. Ideelt for å få mest mulig ut av opplæringen.

Bli elev
Referanser

Hva våre kunder sier om oss

Bestill time

Er du klar til å ta det første skrittet mot førerkortet? Bestill din første time i dag og bli en del av A-Team Trafikkskole!
Bestill time