Karriere

Ledige stillinger

Bli en del av A-Team Trafikkskole! Vi er alltid på utkikk etter dyktige og engasjerte medarbeidere som ønsker å være med på å forme fremtidens sjåfører. Hos oss får du muligheten til å jobbe i et dynamisk og støttende miljø, med fokus på faglig utvikling og kvalitet i opplæringen. Utforsk våre ledige stillinger og finn ut hvordan du kan bli en del av vårt dedikerte team.

Sted: Oslo Vest
Type: Fulltid

Beskrivelse:

A-Team Trafikkskole har nå en ledig stilling for en ny trafikklærer. Vi søker etter en person med god erfaring innen trafikkskolemiljøet, som har evnen til å tilpasse undervisningen til hver enkelt elev. Du bør være hyggelig, engasjert og faglig interessert, med et hovedmål om å drive en av Oslos beste trafikkskoler.

Arbeidsoppgaver:

• Tilpasse undervisningen til hver enkelt elev
  • Gi teoretisk og praktisk opplæring
  • Sikre at elevene utvikler seg til sikre og kompetente bilister

Kvalifikasjoner:

• Godkjent trafikklærerutdanning
  • Erfaring innen trafikkskolemiljøet
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Evne til å tilpasse undervisningen til forskjellige elever

Hva vi tilbyr:

• Konkurransedyktig lønn
  • Fleksibel arbeidstid
  • Et støttende og dynamisk arbeidsmiljø
  • Muligheter for faglig utvikling

Om oss:

Som trafikklærer hos A-Team Trafikkskole vil du bli en del av et dedikert og engasjert team med fokus på kvalitet og sikkerhet i opplæringen. Du vil få muligheten til å jobbe med en bred base av elever og bidra til å utvikle dem til sikre og kompetente bilister. A-Team Trafikkskole er en miljøvennlig trafikkskole, og vi er opptatt av å ta vår del av ansvaret for en mer bærekraftig fremtid. Samtidig har vi som mål å gjøre undervisningen morsom og engasjerende, slik at våre elever trives og lærer på en effektiv måte.

Slik søker du:

Er du interessert i denne stillingen, ber vi deg sende inn en søknad med CV til kontor@a-teamtrafikkskole.no. Vi ser frem til å høre fra deg!

Ansatte

Bli kjent med vårt team

Zakaria Belfkih

Trafikklærer
Norsk, engelsk, fransk og arabisk

Michael Mustonen

Norsk og engelsk

Samson Mehari

Norsk, engelsk og tigringja

Ferat Can

Eier | Daglig leder
Norsk, engelsk og tyrkisk

Savan Omar

Kontorpersonal

Askild Sjøeng

Eier | Faglig leder
Norsk og engelsk
Karriere

Er du klar til å bli en del av vårt team?

Søk på stillingen som trafikklærer i dag og bli en del av A-Team Trafikkskole! Vi ser frem til å høre fra deg. Kontakt oss for mer informasjon eller send inn din søknad via kontor@a-teamtrafikkskole.no.