Ny kampanje: Gratis første kjøretime

Vi lanserer en ny kampanje der alle nye elever får sin første kjøretime gratis! Dette er en flott mulighet til å komme i gang med din føreropplæring. Les mer om kampanjen og hvordan du kan melde deg på her.
Ny kampanje: Gratis første kjøretime

Vi har spennende nyheter hos A-Team Trafikkskole! For å gi nye elever en fantastisk start på veien til førerkortet, lanserer vi nå en ny kampanje som gir deg den første kjøretimen helt gratis. Dette er en unik mulighet for deg som vurderer å begynne med kjøreopplæring, og ønsker å oppleve vår høye kvalitet og personlige tilnærming uten kostnad.

Hva inkluderer kampanjen?

Kampanjen inkluderer en 45-minutters kjøretime hvor du får anledning til å bli kjent med våre profesjonelle instruktører og moderne kjøretøy. Denne timen gir deg en smakebit på hva du kan forvente av opplæringen hos oss, og hvordan vi kan hjelpe deg med å nå dine mål på en trygg og effektiv måte.

Detaljer om tilbudet:

• Gratis første kjøretime: Gjelder for alle nye elever som melder seg på et av våre opplæringsprogrammer.
  • Gjelder både manuell og automatgir: Velg det som passer deg best.
  • Varighet: 45 minutter.
  • Betingelser: Må bestilles innen 30 dager etter første konsultasjon.

Hvorfor Velge A-Team Trafikkskole?

Hos A-Team Trafikkskole setter vi eleven i fokus. Våre instruktører er erfarne og dedikerte til å gi deg den beste opplæringen, tilpasset dine individuelle behov og læringsstil. Vi bruker moderne, miljøvennlige kjøretøy som sikrer en komfortabel og sikker opplæring.

Fordeler med å velge oss:

• Erfarne instruktører: Våre instruktører har mange års erfaring og en dyptgående forståelse av trafikkregler og føreropplæring.
  • Høy bestått-rate: Vi har en bestått-rate på 99%, noe som reflekterer kvaliteten på vår opplæring.
  • Personlig tilpasset opplæring: Vi tilpasser undervisningen etter dine behov for å sikre at du får mest mulig ut av hver kjøretime.

Slik bestiller du din gratis første kjøretime

Er du klar til å ta det første skrittet mot førerkortet? Det er enkelt å benytte seg av dette tilbudet. Følg disse trinnene for å bestille din gratis første kjøretime:

1. Kontakt oss: Send en e-post til kontakt@a-teamtrafikkskole.no eller ring oss på [telefonnummer her] for å avtale en konsultasjon.
  2. Meld deg på: Under konsultasjonen vil vi gå gjennom dine behov og skreddersy et opplæringsprogram som passer deg.
  3. Bestill timen: Etter konsultasjonen kan du bestille din gratis første kjøretime som må gjennomføres innen 30 dager.

Om oss

A-Team Trafikkskole har i over ti år vært en pålitelig partner for føreropplæring i Oslo Vest. Vi er kjent for vår høye kvalitet og miljøvennlige tilnærming. Vårt mål er å gjøre veien til førerkortet så enkel og trygg som mulig for våre elever.

Kontaktinformasjon:

Ikke gå glipp av denne fantastiske muligheten! Bestill din gratis første kjøretime i dag og start din reise mot førerkortet med A-Team Trafikkskole. Kontakt oss for mer informasjon eller for å avtale en konsultasjon.

Bestill time

Er du klar til å ta det første skrittet mot førerkortet? Bestill din første time i dag og bli en del av A-Team Trafikkskole!
Bestill time