Kampanjer

Pakke 2

Forbedre kjøreferdighetene dine med vår 10 kjøretimer pakke. Få personlig tilpasset opplæring fra erfarne instruktører. Gjelder både automat og manuell.
Pakke 2

Innhold i pakke 2:

1. 10 kjøretimer: Få 10 kjøretimer med en erfaren instruktør som tilpasser opplæringen etter dine behov og ferdighetsnivå. Dette gir deg den ekstra treningen du trenger for å føle deg trygg og selvsikker på veien.

Pris: kr 6 900,-

Gjelder både automat og manuell

Hvorfor velge denne pakken?

Denne pakken gir deg fleksibiliteten til å øve på de områdene hvor du føler du trenger mest forbedring, enten det er parkering, bykjøring eller landeveiskjøring. Med A-Team Trafikkskole får du kvalitetsopplæring som hjelper deg å nå målene dine.

Bestill nå

Er du klar til å ta kjøreferdighetene dine til neste nivå? Kontakt oss i dag for å bestille 10 kjøretimer pakken eller for å få mer informasjon.

Thank You
Thanks for reaching out. We will get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vi tar kontakt så raskt vi kan etter at du har sendt inn skjema!

Bestill 10 kjøretimer pakke nå!

Forbedre kjøreferdighetene dine med 10 tilpassede kjøretimer. Perfekt for deg som ønsker ekstra øvelse før førerprøven. Kontakt oss for å sikre din plass!