Kampanjer

Pakke 1

Få en omfattende kjøreopplæring med vår komplette sikkerhetskurs pakke. Inkluderer trinnvurdering, sikkerhetskurs på bane og vei. Perfekt for både automat og manuell.
Pakke 1

Innhold i pakke 1:

1. Trinnvudering 2 og 3: Få en grundig evaluering av dine kjøreferdigheter i både trinn 2 og 3. Disse vurderingene hjelper deg med å identifisere områder som trenger forbedring og sikrer at du er på riktig spor før du går videre til neste trinn.
  2. Sikkerhetskurs på Bane (NAF) med kjøring til/fra og NAF gebyr bane: Dette kurset gir deg praktisk erfaring med å håndtere bilen under krevende forhold. Inkluderer kjøring til og fra banen, samt NAF-gebyret for banen.
  3. Sikkerhetskurs vei trinn 4: Dette kurset fokuserer på sikker kjøring på veien, inkludert kjøring i variert miljø og på landevei. Det gir deg viktig erfaring og kunnskap som er essensiell for førerprøven.

Pris: kr 16 990,-

Gjelder både automat og manuell

Hvorfor velge denne pakken?

Denne pakken er ideell for deg som ønsker en fullstendig og grundig opplæring, inkludert alle de nødvendige elementene for å sikre at du er best mulig forberedt til førerprøven. Med A-Team Trafikkskole får du kvalitetsopplæring fra erfarne instruktører som gir deg tryggheten du trenger for å bli en kompetent sjåfør.

Bestill nå

Er du klar til å starte din reise mot førerkortet med en komplett sikkerhetskurs pakke? Kontakt oss i dag for å bestille eller for å få mer informasjon.

Thank You
Thanks for reaching out. We will get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vi tar kontakt så raskt vi kan etter at du har sendt inn skjema!
Kom i gang

Bestill komplett sikkerhetskurs pakke nå!

Få alt du trenger for en trygg førerprøveopplevelse. Vår komplette sikkerhetskurs pakke dekker alle nødvendige trinn. Sikre plassen din i dag!