Ledige stillinger

A-Team Trafikkskole har nå en ledig stilling for en ny trafikklærer. Vi søker etter en person med god erfaring innen trafikkskolemiljøet, som har evnen til å tilpasse undervisningen til hver enkelt elev. Du bør være hyggelig, engasjert og faglig interessert, med et hovedmål om å drive en av Oslos beste trafikkskoler.

Som trafikklærer hos A-Team Trafikkskole vil du bli en del av et dedikert og engasjert team, med fokus på kvalitet og sikkerhet i opplæringen. Du vil få muligheten til å jobbe med en bred base av elever, og bidra til å utvikle dem til sikre og kompetente bilister.

A-Team Trafikkskole er en miljøvennlig trafikksole, og vi er opptatt av å ta vår del av ansvaret for en mer bærekraftig fremtid. Samtidig har vi som mål å gjøre undervisningen morsom og engasjerende, slik at våre elever trives og lærer på en effektiv måte.

Er du interessert i denne stillingen, ber vi deg sende inn en søknad med CV til kontor@a-teamtrafikkskole.no. Vi ser frem til å høre fra deg!