Kjøreskole

Resultatfokusert kjøreskole i Oslo - med fokus på deg

Filosofien en seriøs og profesjonell kjøreskole bør ha i moderne tid, er fokuset på hver enkelt elev. Som oftest har vi mennesker forskjellige måter å ta til oss ny kunnskap på. Dette er viktig å tenke på når både trafikk- og kjøreregler er viktig for å bli en trygg sjåfør.

Vi i A-Team Trafikkskole tilpasser vår undervisning nøyaktig etter dine ferdigheter. Det er tross alt du som skal øke kompetansen frem til førerprøven. Du vil oppleve at vi stiller en del spørsmål i kartleggingstimen. Dette er for å bli bedre kjent med deg som sjåfør. Dersom du ikke har mye kjøreerfaring vil vi starte rolige omgivelser uten mye trafikk.

Trygghet, ro og mestringsfølelse er viktige undervisningselementer for å bli en sikker og ansvarsfull sjåfør. Vårt mål er ikke bare at du skal bestå førerprøven, men at du skal lære å tenke selvstendig og ta gode valg. Det er med dette i bakhodet vi har valgt å fokusere på veiledning i opplæringen.

Kjøreskole med beståttgaranti

Per tidspunkt er det få garantier overfor deg som elev. For å bekrefte vår gode statistikk med elever som består førerprøven, ønsker vi å være Norges eneste kjøreskole som opererer med beståttgaranti. I praksis betyr dette for deg som elev at vi dekker kostnaden for opptil tre oppkjøringer + én oppvarmingstime dersom du er uheldig å stryker på førerprøven.

For oss er ikke strykkarakter et alternativ, og vi jobber sammen med deg, helt frem til vi er i mål!

Vi i A-Team Trafikkskole ønsker med vår avdeling i Oslo å gi deg som holder til i nærområdet en erfaren og anerkjent kjøreskole som setter nettopp deg i fokus!