Bestille kjøretime

Er tiden kommet for å bestille kjøretime?

Det betyr at du har gjennomført det trafikale grunnkurset og er klar for det neste steget - nemlig å gjennomføre de obligatoriske kjøretimene med kjørelærer.

Dersom du holder til på Oslo eller omegn og ønsker en seriøs, kunnskapsrik og rimelig kjøreskole, har du funnet rett sted å ta kjøretimene!

Vi i A-Team Trafikkskole er anerkjent for vår faglige opplæring og for vår evne til å sette deg som elev i fokus underveis, og helt frem til bestått oppkjøring. Du kan trygt besøke vår avdeling i Oslo dersom du ønsker å bestille kjøretime hos en kjørelærer som tilpasser timene etter dine behov.

Alltid i ditt tempo

Vi vil alltid forhøre oss med deg som elev om din kjøreerfaring før vi begynner på din første kjøretime. Har du ikke kjørt noe tidligere så starter vi i et stille og rolig område. Første kjøretime går en del av tiden til å bli kjent med bilen, lære om sittestilling og innstillinger, risiko i forbindelse med personer og last i bil, samt ulike knapper og brytere.

Det er viktig at du begynner å lese teoriboken “Veien til førerkortet”, så tidlig som mulig. Gjerne før du kommer til første time. Opplæringsløpet blir bare unødig forlenget hvis du er usikker på teorien.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til å bestille kjøretimer hos oss i A-Team Trafikkskole!