Om oss

A-Team Trafikkskole AS drives av Askild Sjøeng og Ferat Can. Vi har god erfaring innenfor trafikkskolemiljøet i Norge og tilpasser vår undervisning til hver enkelt elev.

Vi er hyggelige og ikke minst engasjerte i det vi holder på med! Våre beste referanser er de som har vært elever hos oss tidligere. Dere kan finne noen av disse på hjemmesiden eller se flere av våre titalls referanser på Facebook.

Vi er 5 trafikklærere som er meget opptatte av kvalitet og sikkerhet i opplæringen. Vi har som hovedmål å drive en av Oslos beste trafikkskoler. Det skal være faglig god opplæring og samtidig morsomt her hos oss i A-Team Trafikkskole. Vi er faglig interesserte og frisker opp vår kunnskap jevnlig.

Visjonen

"Vårt mål er å komme et steg nærmere nullvisjonen."
(visjonen om null drepte og hardt skadde i trafikken pr år)

Vi ønsker å gi deg som elev en trygg og effektiv opplæring og samtidig blir en trygg og selvreflekterende sjåfør videre.

Vår tankegang om opplæringen vår

Vi ønsker ikke kun å forberede deg til førerprøven, men også for livet som bilist i fremtiden. Helt siden du ble født, har foreldrene og familien din løpt etter deg for å unngå at noe skulle skje. Trafikken er et farlig sted å befinne seg, og da er det betryggende både for deg og familien, å vite at du får god og trygg opplæring. Vårt mål er ikke bare at du skal bestå førerprøven, men at du skal lære å tenke selvstendig og ta gode valg. Det er med dette i bakhodet vi har valgt å fokusere på veiledning i opplæringen.

Vi stiller mange spørsmål for å finne ut hvordan eleven tenker. Dette er for at eleven skal lære seg å tenke selv, uten at vi til enhver tid sier hva de skal gjøre. Vi er nysgjerrige på hvordan elevene våre tenker, og hva som fører dem frem til et valg. Spørsmålene kan da for eksempel være: “Jeg ser du ligger i venstre felt, hva er bakgrunnen for det?”. Ofte er disse valgene ubevisst, og ved å stille disse spørsmålene må eleven tenke over valgene sine. Dette er for å gjøre deg så trygg i trafikken som mulig.

Det er viktig at du begynner å lese teoriboken “Veien til førerkortet”, så tidlig som mulig. Gjerne før du kommer til første time. Opplæringsløpet blir bare unødig forlenget hvis du er usikker på teorien.

Våre ansatte

Askild Sjøeng
Eier | Faglig leder
Norsk og engelsk